yesterday

Hejsan hoppas! , nu har jag dushcat och jag hade tänk att berätta om gårdagen , jo asså , jag hade som sagt träning och sen så snackade jag med Älsklingen på Skype och så skulle vi träffas när han hade pluggat och städat och liknande , så när han var klar gick vi som agt till Carre ( ett ställe där jag bor)  , och efter det så ja , gick vi runt och flummade i Gamlestaden , lite halvkul , men sen så tröttnade vi på det när klockan va kanske fem eller något liknande , så ville jag tränan HAHA , så vi gick ner i våran källare och jag sparkades på säcken och gjorde sit ups och armhävningar med mera haha! Oliwer typ va min Pt han ba "kom igen nu klenis" med mera haha! Trodde jag skulle dö , men sen orkade jag inte mera så vi gick upp till mig och jag åt fruktsallad ( för de som ville veta det ;) ).
Vi gjorde inte så mycket speciellt sen , Jonte och Adam messade mig att de ville träffas och du frågade jag om Oliwer kunde vara så gullig att följa mig hahah , och han gjorde det , och det slutade med att han var med , och sen kom Tara och Sofia , men sen skulle de t stan så jag och Oliwer gick hem , jag kolla lite på Melodifestivalen och det va tydligen massa problem med det ahhaa! vissa bytte nr om ni fattar , aa så det blev lite wierdo . aja nu skrev jag långt :S
Puss Kram Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0