Tröttsam dag

Hejsan bloggen ;)
Har nyss ätit smothie och duchat och innan det kom jag hem , det var tydligen en och en halv timmes träning så blev lite paff hahaha! Sen så va det bra , funderar på att plugga nu , hmm tror jag struntar i det ä verkligen för trött , och fryser som f*n trots att jag har massa kläder på mig... (?) Fick även veta att vi ska ha ett till spanska prov snart :/ Suck , Spanska är inte kul längre tycker jag , det är för svårt :( Så vi får se hur det går , Ska även på Tisdag till synsak , asså jag ska kolla mina ögon och antagligen beställa linser ;) Funderar på att bara lägga mig i soffan trots allt och bara ligga och mysa och titta på film , och typ ätit något gott , det skulle vara GRYMT , men nej ,, /:
Whatever , och Oliwer Skypar med Oliwer så vill nt störa , får se vad jag hittar på ,,,
Puss Kram Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0