today 6/3

Hejsan alla göllungar , för en stund sedan kom jag hem , väntar på att pappa ska komma så att mamma kan laga mig.. (?) HAHAH , är verkligen jättehungrig. Idag så va jag en stund med adam sen träffade jag Oliwer , så gick vi till redbergs och träffa Joakim,Elina,Pontus,Nellie  (ingen mer va?) och så åkte vi till gamle... där vi träffade adam och så när klockan blev 6 så skulle Joakim hem , juste hans tjej Johanna var också med , så fint par är dem :´) och då som sagt åkte han hem och då hängde Pontus på . Efter det gick Elina till Konsum och köpte majs och en bulle så i typ en halvtimme förökte hon få upp burken med majs med en nyckel smart.... men aa , det är ju Elina haha , sen kom Patricia , jävligt skön person haha :) Blev samt typ kompis Nellie FUN FUN FUN :D
Puss Kram Ses
Skriver inte så mycket nu för mina fingrar är så frusna hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0