the sky is the limit

Hejsan bloggen , hann inte blogga igår , pga internetet hos min mormor inte fungerade och min sådära sak man stoppar in i datorn så man kan surfa , funka inte heller , så blev rätt sur , så jag gick och la mig , och så fixade jag mig och gick till skolan , och nu är jag där , väntar på att Marianne (läraren) och Oliwer ska komma till klassrummet , just nu sitter vi utanför o väntar , fett tråkigt , jag får antagligen tillbaka mitt prov idag , men vi får se , det gick inte alls bra för mig , trots att jag övade mycket , fick typ blackout , minndes ingenting av det jag hade läst , så blev extremt irriterad gav upp efter några mintuter...
Men nu kommer läraren puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0