Tävlingen

Här är jag Mirza och Haris kärlek till Keiko :D
Hejsan igen , nu ska jag berätta om tävlingen .
Vi åkte som sagt till Skövde och när vi kom dit trodde jag seriöst att jag skulle dö! Jag blev jättenervös , men sen så fick jag veta att jag skulle vara med "match" nr 11 så det var väldigt bra , jag mötte en tjej som jag har sett innan , vars namn var Sara och jag fick en väldigt många bra tekniker och fick mycket poäng , därav jag vann :D jag var helt hypad , trodde inte att jag skulle vinna ens en match men jag hade två matcher till , alla gjorde två eller tre matcher , jag fick tre , då var som sagt en av tre matcher klara (men om jag skulle vinna flera så får man ju "tävla" mer) men så var det min andra match , det var mot en brunbältare som tränat i 9 år eller något jag trodde han skulle döda mig , men till slut visade det sig att jag fick in mest poäng så jag VANN! två av tre matcher klara , sen så var det den tredje , han va jättelång :S då förlorade jag för det första var att jag fick en spark på min vänstra fot så jag kan fortfarande inte gå normalt utan att få ont :S men men , jag fortsatte och så förlorade jag :/ men men tänkte jag , jag ville ju nästan inte alls fortsätta tävla för det gjorde så ont , men så fick jag veta att hag kom vidare till kvartsfinal och då mötte jag en kille som kanske "bara" var 10-20 cm långre än mig , hade jätteont i foten och var jättetrött , så jag förlorade , men det va jätteroligt ändå självklart för jag var den enda tjejen som kom till kvartsfinal av 68 st!!!! Sen så kollade vi lite på dem andra sen åkte vi hem och jag träffade även en jättegullig kille som helt random börja snacka med mig :D Jättegulligt verkligen , men iaf sen åkte vi hem , kom hem 19.00  och jag hade gått upp 05.00 på morgonen ^^
Här kommer iaf lite bilder ;)
Visst är jag grym på att måla ! Kärlek till keiko<33
Och här var jag ;) och Lite mirza och maleks hand x)
Mirza är också grymt kreativ , tog dock inte kort när Alex var med när allt var "klart" men men .. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0