"Old" pic of me

Hejsan alla som läser min blogg (.....)
Kom för en stund sedan hem , har ducshat och nu är vi här, jag ska äta snart , så fort jag har bloggat , min mamma (med min syster?) är hos grannen och pappa jobbar , så det är tyst och lugnt här hemma . Ingen tävling nästa Fredag fick jag veta så det blev träning nu nästa Onsdag , har även vanlig träning då runt fem till sex och nästa träning börjar HALV ÅTTA till då som sagt halv nio , får fråga om Oliwer kan följa mig *hihi* Hoppas han läser detta heheheh! Men nu ska jag i alla fall fixa lite mat innan jag bäddar nej mig i soffan och kollar på Dumma mig.
Här komemr som sagt en "gammal" bild på mig :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0