kunde inte låta bli

Hejsan bloggen! Sa ju att jag skulle ta en bloggpause , men vet ni vad , jag blir typ galen , jag måste helt enkelt blogga . Så nu måste jag berätta om allt som har hänt ,, I lördags va det träning som vanligt , sen träffa jag Gisela,Alice,Mikaela , sen gick alice och vi gick till chillstället där Jonte , Adam , Victor och Roger va , men så gick dem efter ett tag. Så snackade vi lite , väldigt kul faktist. Men igår så fick jag panik först av att jag vet att varken mamma eller "pappa" var hemma för dem är i London :) Så mormor var här , så vi bestämde helt random att gå på bio , vi gick och kollade på "Gnomio och Julia" pch efter det åkte vi till vattentornet tror jag det heter , och fikade , och så åkte dem hem och så gick jag hem till victor där Roger även va . Allt blev så komplicerat igår , så jag säger vilka jag var med igår (utom syster,mormor,morfar) Roger , Jonte,Adam,Victor , Alex , Patricia , Nellie , Oliwer , Elina kommer inte på någon mer *hehe* aja , idag ska jag nog träffa Oliwer om han kan , och så , annars blir det nog inte att göra något idag :/ Men men , bloggar sen för nu måste jag fixa mig i ordning känner jag innan jag somnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0