Jocke...

Hejsan bloggen! Nu är jag i skolan , ska snart ha prov , har övat rätt mycket så vi får hoppas att det går bra!
Idag ska jag iaf träffa Miriam och så ska vi åka till kortedala för att träffa Emil , it´s gonna be great , har inte träffat honom på tre år eller något asså har sett han en gång på stan men han såg nt mig :/ Men men haha!
Saknar honom redan ;) Ska hem efter skolan , lämna ett par filmer som är hyrda , diska , städa och hm , juste ut med min hund :) Och sen ska jag typ träffa henne , för Emil kommer hem halv fyra , och jag ska vara hemma halv sju , så det blir inte en så lång stund , det kommer jag ihåg , på lovet som var för någon vecka sedan , när jag träffade Joakim så gick liksom fyra timmar verkligen jättesnabbt ... Saknar verkligen honom :'( Men men , träffade även Miriam och Gisela i några min sen så gick jag hem till Oliwer , vi har inte träffats så verkligen jättelänge , vi satt mest vid datorn faktist , och vi typ dampa sönder på varandra xD , vi typ rev och slog varandra  , HAHA , har sår tack vare han -.-
Men men ... Måste gå nu , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0