I rymden finns inga känslor

Hejsan bloggen! Kom hem för en stund sedan så har varit ute med huunden och städat , trodde jag skulle hänga med Oliwer till stan men , nehepp , ringde dem så va dem redan påväg , om det är som jag uppfattade det var det inte schysst , men annars var de la ett avnligt missförtsånd... Och kan inte snacka med Elina och dem  ännu för hon har inget batteri... Men det håller på att fixa sig ... tror jag , lite halv ledsen nu :( Men men , idag kollade vi på " I rymden finns inga känslor" Den är la bra men inte bäst ;) Men nu ska jag droga lite musik haha!
Puss på er , får se om jag är med dem när de kommer tillbaka , annars ringer jag la nån eller så slappar jag *hmmm* svårt beslut aja ha det gött igelkott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0