Gisela eller Älsklingen?

Godmorgon Godmorgon , nu sitter jag och äter medans jag läser andras bloggar och sånt roligt ;) Idag ska jag antagligen vara med Gisela , men det beror på , för om Oliwer kan , så tror jag kanske att jag är med honom , klarar typ inte av att inte träffa Älsklingen :/ Jag typ döör om jag inte får träffa honom på några dagar HAHA! Men jag funderar dock på att åka till stan *hmm* vad tycker ni? Aja vi får se haha :p Men nu måste jag äta klart så att jag kan bli klar innan jag måste gå/springa till skolan haha , men hoppas dock jag slipper springa haha!
Puss Kram Ses

Kommentarer
Postat av: <3

välj mej :D hahha

2011-03-07 @ 10:23:43
URL: http://giselaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0