För ung?

Tjenare tjenare! Vaknade typ typ en timma sedan , men så åt jag frukost och nu sitter jag här , fin som är jag utan smink ;) HAHA , man kan faktist vara fin även utan smink , och man slipper alla finnar och allting , så jag ska försöka bli bättre på att visa mig utan smink , jag känner mig helt enkelt bara LITE finare med smink ;) Men men , Herre gud , när jag gick i , det kanske vart 5an så kände jag en tjej som gick i 2an och hon GROVSMINKADE sig , ni skulle sett det , hon hade liksom allting , saker som jag inte ens använder nu , hon hade typ fondation , ögonskugga,kajal,läppglans/läppstift allt sådant typ puder och allt sånt! Hon gick för sjutton i tvåan , eller är det bara jag som tycker att det är alldeless för tidigt att börja sminka sig?
Whatever , nu ska jag sminka mig lite , HAHA , nej jag skojja bara , jag ska duscha och sådant , innan jag ringer och kollar om Oliwer är vaken och om ha vill göra något.. (?) eller så kommer mamma tvinga mig följa med att åka skridskor , sry mamma om du läser detta , men jag ORKAR INTE... (!)
Puss Kram Ses , berättar snart om vad som hände igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0