Dumma mig

Hejsan igen , kollade precis klart på filmen , Skrattade jättemycket , så himla gullig och bra va den! Men snart ska jag nog ärlig talat gå och lägga mig ... Ca 3 timmars träning imån om jag uppfattade det rätt.. (?) Mycket träningar nu men det är så himla kul , trots att man skadar sig HELA tiden HAHA! Sen kanske Oliwer ska bort till Jonte , men vi får se ,, sry om jag låter Elak , men jag vill inte att han ska åka har inte umgåtts med honom som vi brukade på väldigt länge , jag har så mycket träningar och läxor , och det går helt enkelt inte att träffas hela tiden och så har jag varit sjuk och sen blev han sjuk , ja , jobbigt det kan vara ibland HAHA , men det är jätteroligt ibland också! Man får ju inte glömma bort att tänka på det roliga! Ska även kolla i en skoaffär imorgon , fick veta att de typ hade 70% på massa saker där det får man allt spana in imorgon! Och så ska jag tanka på mobilen ,, massa saker ;) Tänkte även lägga upp en bild på mig ,, från en dag med mycket känslor och Drama haha! (Bilden ovan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0