Beslutsångest

Hejsan bloggen! Nu är det så att jag ville tala om att jag har lite damp för man inte kan se bilder jag lägger upp , som jag har hört av mina kompisar ,, vet någon (!)  hur man gör så dem kan se eller nått? :S Men i alla fall , nu äter jag frukost och funderar på om jag ska sminka mig eller inte , Hahaha , har faktist klarat mig denna veckan typ utan allt jag brukade ha , men aja , och är så trött på alla falska vänner nu , så jag orkar typ inte med livet , eller orkar bry mig hur jag ser ut , blir typ inga snygga outfits eller något , har ju typ inget smink och håret är bara en boll ^^
BESLUTSÅNGEST jag vet inte om jag sks sminka mig eller inte , har ju träningar idag så vet inte :S Hahaha , skit samma , nu fixar jag mig med smink ändå haha ^^ Puss Kram Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0