Awesome

Hejsan alla fina bullmonster! Gisela va tvungen att gå till en pysselgrej , trodde jag kunde följa med men kom på att jag måste köpa skydd (tandskydd och bröstskydd xD) så det fick vi köpa , har precis även fixat munskyddet , så nu ser det helt freaky ut mahah<3 Men just nu chattar jag med Joakim<33 Var ju med honom igår *blink* Ska även (kanske) vara med Oliwer om typ en timma men det är inte säkert... :/ Hoppas vi träffas ... Imån blir det typ fullt upp , ska ju först kolla ögonen , få mina linser,samt glasögon , efter det ska jag hem , möta Erica och så ska jag visa henne till en sak i skolan , hon ska nämligen söka till Idrottsklassen! ;) Awesome , känner mig så retard , awesome är Jockes ord :/ men men , nu är det mitt haha! Och efter det ska jag till musikalen ;) Har mer eller mindre fått tillbaka min vanliga röst , har vart hes i över en vecka nu så förra veckan kunde jag knappt sjunga rent :S
Aja bloggar senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0