You are beautiful

Hejsan bloggen , har precis vaknat och ska snart börja packa massa saker tills imån , snart lägger jag upp bild på inköpet igår. Har sjuk mycket att göra idag. Kommer tex inte se Emil på en vecka så vill se honom en sista gång innan jag åker. Vi får se hur det blir. Idag ska jag tokstäda mitt rum och allt sånt. Måste även hinna köpa lite godis haha! min mormor ska vara barnvackt så vi får se hur länge jag får vara ute och träffa kompisar och allt sånt.
För mamma och hennes kompis ska på Metallica idag! Jag är så sjukt avis asså!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du visa upp dina allra finaste halsband? haha lite udda men men

2011-07-03 @ 12:33:11
Postat av: Emiil EK

älskareejj<3<3<3<3<3

2011-07-03 @ 15:29:10
URL: http://krampojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0