My LOONG story today

Hejsan alla små godingar!

Kom nyss hem haha!
Lång historia om idag så börjar från början!
And here it´s begin ;
Jag och några andra kompisar åkte till Valhalla för vi skulle ha simprov.
Simprovet vart mycket jobbigare denna gången av någon andledning (?)
När vi skulle ut efter en stund (vi vart lite sega , men vi bytte om och fixa oss, GUSH vi e tjejer!!)
Så kom jag inte ut för min tid hade gått ut , så jag fick mer eller mindre en utskällning av hon i
kassan som hjälpte mig ut.
Hon ba "man får bara bada i 1 (!) timma om man badar med skolan"
Jag ba "mmh"
FICK VG på simprovet!! (Y) *stolt*
Sen gick jag , Frida och Linda till Donken , det vart kul , vi typ hade as kult !
Sen när vi väntade på spårvagnen som Linda ba " kan vi inte gå på bio" (som ligger jättenära)
Vi ba visst så när alla hade frågat så valde vi nån random film HAHA!
Det blev Megamind , så nu har (i alla fall jag) som profilbild på facebook heter jag Hejduken ,
för det vart tydligen jag hahah jag dör , Hejduken vart bäst!
Frida vart Megamind och Linda vart Metroman ;)
Så inget blev som det skulle hahah!
Sen bloggade ajg "lite" sedan träffade jag min pojkvän ,
en liten stund och sedan gick vi till min musikalteater , kom lite tidigare ,
så vi typ flummade ihjäl HAHA!
Efter musikalen (skönt att sjunga lite och träffa my Girls there) så trodde jag jag glömde nycklarna
så jag ringde Oliwer så han fick följa med mig dit igen hahah!
Fett pinsamt , sen så visade det sig att de vart hemma... :S
MER PINSAMT!!
Mer om det ..
Puss Kram Ses
ps. lägger upp bilderna idag om jag hinner ;))

Kommentarer
Postat av: Tildah

sv. Haha okej ;)

2011-01-25 @ 20:08:00
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0