Lördag FULLBOKAD!!

Hejsan bloggen!
Har tyvärr inte hänt så mycket idag , så har inte haft så mycket att Skriva om ... :S
Men i alla fall , som sagt kollade jag Älsklingen och Elina på Paranormal Activity2 hemma hos henne
FAN vad tråååååååkigt!
Hände typ NADA!
Världens sämsta skräckfilm , eller vart det möjligen komedi ? HAHA!
Men i alla fall , sen vart jag och Oliwer för trötta så vi gick hem sen har det inte hänt mycket mer.
Mikael försökte få i mig mat men är fortfarande JÄTTEMÄTT sedan jag åt typ hmm 3 HAHA!
Menmen så är det.
Nu sitter jag och chattar med Nicole (L) på facebook ang om jag skall följa med henne på Jazzdans =)
Men kommer somna jävligt skönt på kvällen För först har jag en och en halv timmes karate , sedan har jag knappt en timma på mig innan jag skall iväg & träffa nicole för att dansa jazz , och kanske något mer hoppas bara det kommer precis efter Jazzen , vi får se =D
Och sen efter det på kalas :(
Kram bloggar snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0