Godnatt sötnosar!

Hej bloggen!
Nu har pappa kommit in och sagt att jag skall gå och lägga mig.
Hallå jag är 13 OCH ETT HALVT ?!
Har inte jag rätt att få gå och lägga mig åtminstonde 10 ?!
Gud , Iaf , imorgon blir det nog att städa rummet och plugga och Förhoppningsvin var med Älslingen ,
men man vet aldrig med han mowhaha =)
I alla fall så tänkte jag då säga "Godnatt" för jag är igentligen inte alls trött
men det kommer jag få leva med ett tag -.-
Kommer snart dö av längtan vill få mina pengar så att jag kan handla saker ;S
Och så måste jag och mamma beställa tid åt mig på Make up store ,,
Och så skall hon nog även boka en klippning hos mig *ler*
Skall bli så skönt att klippa sig =D
Mamma kommer snart bli arg på mig om jag inte lägger mig haha!
Puss & Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0