Frågestunden

Varför börja du blogga?

Jag började faktigst blogga för väldigt väldigt länge sedan , kommer dock inte ihåg varför

Kanske för att jag ville skriva av mig ;)

Nu bloggar jag i alla fall för att jag tycker det är roligt !

 

Tjänar du pengar på att blogga?
Nej det gör jag inte :p

 

Hur många besökare har du varje dag?

Det är olika , har ju haft många olika bloggar och så , har bloggat i kanske en vecka med denna bloggen och

Kanske lite över hundra per dag =)

 

Vad har du för skostorlek?

Det varierar , men typ mellan 36-38 =)

 

Hur lång är du?

Haha! Jag brukar svara kort på denna fråga , men eftersom jag skall vara lite seriös så , runt 150 cm :p

 

Hur gammal är du?

Jag fyller fjortis till sommaren :P

 

Är du nöjd med ditt utseende?

Hahah , nej det är jag inte :/

 

Vilka ingår i din familj?

Familj och familj , de som jag bor med , är min mamma (Thérése) , ”Pappa” (Mikael) , min hund Tula , Lillasyster (Elin)

Och min pojkvän (Oliwer) ;*

Vart bor du?

I Göteborg<3

 

hur ofta reser du?

Jag brukar inte resa så ofta , pga av olika andledningar , vi har haft hund(ar) sedan jag vart 5 typ och min nuvarande Hund Tula är rädd för människor , och våran förra vovve , var hanilsk :(

Men hoppas på att vi skall resa snart !

 

vad har du för intressen?

Jag gillar att träna karate , dansa och sjunga , gillar även att shoppa med mera ;)

 

Vad tycker du mest om att läsa hos andra bloggar?

Jag tycker om olika beroende på bloggaren, gillar när det handlar om mode , men även lite personligt , gillar nästan alla slagt bloggar , men det beror HELT på hur en bloggare skriver med mera ;)

 

Favoritmat?

Jag vet faktigst inte , Thaimat är riktigt gott! (Y)

 

Hur trivs du med livet?

Det är helt underbart! =D

Tackar som frågar ;)

 

Ditt drömresmål? :)

New york

 

Favoritfilm?

Easy A

 

Drömjobb?

Modell ;)

 

Vad använder du för sminkprodukter?

Det är helt beroende på , men kan slänga upp bild(er) påvad jag brukar använda för sminkprodukter =D

 

Vad gillar du att göra på fritiden?

Vara med vännerna (samt pojkvännen) , shoppa & BLOGGA!<3

 

Bästa vän?

Har inte direkt en bästa vän för till fället.

 

 

 

Vem har gjort din design?

Elsa

 

Vad är det roligaste med att blogga?

Att man får folk som komenterar och läser ens blogg , det gör en verkligen jätteglad att få komentarer ;)

 

Går du på någon sport?

Jag går i Karate

 

Hur många bloggar har du haft?

Har ingen aning ett antal , kanske ett drygt 10+? Hahah , men lungt , bloggar bara här 4 the moment ;)

 

Vilken färg har din tandborste?

Blå >,<

 

Hur länge har du varit tillsammans med din pojkvän?

8 månader den 2e ;)

Kunde inte lägga upp den bilden jag ville , min pojkvän ville inte det av någon andledning , han jävlas nog med mig ;S

 

 

Vilken inriktning går du/ska du välja?

Har faktigt inte funderat på det alls :S

 

Favorit affär?

ONLY

 

Vilken lärare på skolan hatar du?

Nu skall jag inte ”mer eller mindre” snacka skit om en lärare , men hmm Fredrik is scary hahah!

 

Vilket landskap bor du i?

Jag bor i västra götaland =)

 


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

okej tack :D!

2011-01-24 @ 20:40:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

okej tack :D!

2011-01-24 @ 20:40:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Jossie

sv: bra svar! :D

2011-01-24 @ 21:38:29
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0