Godmorgon!

Hola! Hur mår ni idag? Jag mår i alla fall bra , bara lite seg . Jag börjar klockan 10 så jag har det väldigt chill så sitter och lyssnar på musik. Ska ha EN lektion idag och sen ska vi ha spökbollstunering *Tummen upp*. Och imån ska jag till läkaren , kul att vara hos läkaren 8.30 när man börjar 10.. Aja .. Sen ska vi på nån resemässa i skolan och sedan klf (klassföreståndaredagen , dvs , klassen gör något med sina klassföreståndare) , vi ska bowla. Och sen ska jag nog träna (simma) med pappa lite. Sen på Onsdag så är det skolavslutning och det kommer att bli nice!

Kommentarer
Postat av: friida

Lät som en chill dag!



Gå gärna in och rösta på min blogg!:D KRAM

2011-12-19 @ 17:10:11
URL: http://skobidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0