Shopping!

Har varit borta hela dagen , kände mig bättre att ha varit ute och pluggat på gården i den underbara solen . Cyklade till Olskroken med mamma och shoppade lite . Vi köpte nya linser till mig och cyklade sedan vidare till stan och shoppade en skolavslutningsklänning (som mormor ska sy upp så den får ni ännu inte se!) , armbandet och örhängena och sen gick vi och bokade en tid för mig för en synundersökning (för glasögon) , ska nämligen skaffa nya glasögon . Därefter till frisören och boka tid. Och sen cykla hem , hämta ut ett paket på posten (visar i nästa inlägg) och boka biljetter för showcase för syrran och pappa. Kolla på revange och nu kollar jag på tv. Detta blev ett låååååååångt inlägg!
Pieces trosorna - Limited , 3 st 150 :-
Örhängena - Glitter , 30:-
Armbandet - Glitter , 40:-

Kommentarer
Postat av: =0)

Himla snyggt armband fröken Leijon ;0)

2012-05-04 @ 06:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0