When you fall down, you gotta pick yourself back up and keep on going because sometimes there isn't going to be a person there to do it for you.

When you fall down, you gotta pick yourself back up and keep on going because sometimes there isn't going to be a person there to do it for you.

Halloj! Kom precis hem från stan med Emelie , Linda och Frida :) Kul , mår lite illa nu efter att jag åt på donken , måste verkligen sluta äta skräpmat , jag ångrar mig ju alltid efteråt :( Aja , jag får helt enkelt vara lite duktig iaf :D
Skolan var helt okej , rätt kul faktist . Hade läxförhör och jag skrev massa , hoppas jag skrev rätt bara då haha!
Om ca en timme har jag musikal , ska fixa mig i ordning strax och plugga lite , har Engelska läxa tills imån och spanska prov nästa Torsdag och ska göra omprov på en grej :/
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0