Harry styles<3

ALLA MÅSTE TITTA! Sjukt asså
Hejsan bloggen , jag är så sjukt sur på en viss lärare idag så detta inlägg kanske inte kommer att vara det roligaste att läsa men jag ska försöka att få det låta okej ändå :) Som sagt så bråkade jag med en lärare idag , hon ville slänga ut mig för en kille drog i mitt hår , självklart blev jag sur? Hallå eller , sen fick jag en hel del hjälp av en kille , sen blev han utsläng för han , ehm hjälpte mig , nej , jag vet inte . Aja , idag ska jag plugga , men först ska jag fixa något att äta för har varit hungrig hela dagen och mått illa sen vi hade hemkunskap för vi gjorde världens äckligaste äppelpaj! Kan man verkligen misslyckas med det? Tydligen D: Aja , ska käka nu , POK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0