Justin ?

Hejsan bloggen , nu har jag käkat frulle och ska snart byta om till vardagskläder , rätt trist väder här så får se vad vi hittar på :P Tänkte hur som helst berätta om vad som hände igår , fick som sagt vatten på mina byxor , inte kul , sen packade jag och fixade allt och sen träning , sen åkte jag efter jag hade duschat .
När jag kom fram lämnade jag väskan och jag och Amanda drog till Emma , hon hade som sagt 2 nyfödda kattungar där och dem va jätte söta . En av dem som jag kallar Justin bieber som e jättefin han somnade när jag höll honom , så sött .
Sen typ satt vi hos Amanda och satt lite vid datorn och sedan deckade jag (efter tolv nångång)
Kolla hur som helst den söte JB :)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej vad roligt :) Jag läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

2011-06-02 @ 12:16:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0