Glad midsommar på er!

Hejsan bloggen , har verkligen precis vaknat och jag ska snart börja fixa mig i ordning idag blir det en slapp dag för jag gillar inte Midsommar .. Bad memories helt enkelt. Aja ska inte deppa men vädret gör det inte precis bättre eller hur? Idag blir det filmkväll med familjen och ska försöka få pappa att köpa Ben and Jerry glass hahaha!
Det blir inget att dansa runt en stång men det blir nog bra ändå haha! 4 dagar kvar tills jag fyler 14 . Har ju ännu inte firat mig med familjen så det ska bli kul. Förra året var jag ju ute och cyklade med Elina och min dåvarande pojkvän Oliwer haha! Vi hade sjukt kul men det var lite udda. Aja nu ska vi inte prata om sånt :)
Ska fixa mig nu så bloggar jag snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0