Arg!


Hejsan , inte världens bästa dag direkt , men men , ska snart ta och fixa mig i ordning lite , städa rummet och ta och äta något. Måste bara tala om att jag är så otroligt trött på folk som är så otroligt fega i verkligheten men bakom en dator är man plötsligt jättefarlig och kan säga både det ena och det andra . Facebook till exempel blir mer och mer som ett forum där folk snackar skit om andra med mera. Det var väl inte så Facebook ville ha det från början?Hur som helst så är jag som ni kanske märkte extremt sur , samt på en som jag ska ha uppvisning med , antingen så gör h*n som den ska eller så skiter jag fullständigt i uppvisningen. För det gör jag faktist på min privat tid trots att jag är skadad. Ville bara skriva av mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0