16 juni

Hejsan bloggen , kom nyss hem , lång historia om min dag , blev ingen grillning och sjukt kul hade jag och mattias vi typ satt och kollade på massa sjuka videos på youtube och sånt haha!
Hur som helst så vart jag med Sara en liten stund och påvägen hem till Sara så sprang vi på Adam och Viktor och två andra som inte är nödvändiga att nämna i bloggen ens *blink* Aja , nu ska jag försöka fixa en ny bloggdesign till mig , så ni kanske får en smygtitt snart ;)
Svar till anonym : nej jag och Mattias är INTE ett par.

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej, jag ser att du kollar.

Kolla inte då.

Sluta då.

Men varför fortsätter du?

HÖR DU DÅLIGT!

jag sa sluta!

skyll dig själv då!

Det här är sista gången!

KOLLA INTE!

erkänn du läser och kollar

fortfarande synd.

annsoh.blogg.se

2011-06-16 @ 20:57:28
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: andrea

ljug inte nu ;)

ni blir 1 jätte gulligt par

2011-06-16 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0