på mitt sommarställe

Hejsan bloggen , är på tve och har varit här litegranna . Vi kom hit runt 3 och vi har handlat mat och ätit och packat upp lite och jag och min syster har hoppat studsmatta :) Idag blir det en chilldag , imån så blir det nog att åka vattenskidor och en hel del annat , segling antagligen med (: Ser fram emot morgondagen och det är även väldigt skönt att fixa så jag kunde blogga härifrån. Mitt sommarställe är nämligen på en Ö ..
kom även på att jag glömde min laddare till min HTC som vi hämtade idag från elgiganten , smidigt..
Så ska kolla med pappas kompis som kommer inom några dagar som också har HTC om han har en likadan laddare som mig.. ?
Bilder kommer inom kort , puss

Kommentarer
Postat av: mikaela

söt blogg !



följa varan på bloglovin kanske ? :)



xxx

2011-07-21 @ 22:58:41
URL: http://miikaelalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0