22 juli

Hejsan bloggen , har försökt att få igång detta knäppa mordem i två timmar känns det som , kanske en timme i verkligheten.. Hur som helst , jag vaknade runt tio och har läst tidningen "SOLO" och ätit och lite sånt. Uruselt väder här ute .. Spöregnade när jag vaknade och nu kommer de lite smådroppar "bara". Vet inte vad vi ska göra idag faktist..? Om det hade varit fint väder skulle jag åkt vattenskidor och allt sånt knäppt. Men lite för trist väder för de kanske? Funderar på att ta på mig badkläder eller "chillkläder" och hoppa studsmatta för det är så himla blött nu HAHA! sjukt kul att hoppa studsmatta när det har regnat! Men inte så kul ensam dock , för pappa fixar med nått med sin kompis och mamma med tror jag och min syster är hos farmor och farfar här. LINDA du får komma hit NUNUNU!
Hon kommer nog på måndag , vi får se . Det kommer att bli fullt här asså , kan räkna upp LITE namn av de som kommer att vara här under de två veckorna vi är här : jag,mamma,pappa,Elin,Farmor,Farfar,mormor,morfar,Geir,Amanda,Christofer,Linda,Nisse,Anne,Cribbe,Malin,
Stian,Nathalie,Erica,Nise, och massa fler .

Nu ska jag byta om och hoppa studsmatta , puss
Bilden är från Bulgarien  :) Konstantera att jag nyss ätit på bilden! HAHAH

Kommentarer
Postat av: elin

jag såg dig vid ullevi södra i onsdags hhaa inget intressant kanske men men älskar din blogg :)

2011-07-22 @ 17:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0