Svar på frågestunden

Vad gillar du att göra?

Svar : Att vara med kompisar

varför började du i karate?

Kommer faktiskt inte ihåg :S

hur håller du dig i form?

Tränar

vad har du för inriktning på bloggen

Personligt =D

Har du haft dagens blogg

Ja jag har det då och då

Har du blivit sponsrad av någon butik

Typ , det kommer upp mer info snart

vart bor du?

Göteborg

Vad brukar du göra på din fritid?

Vara med mina kompisar och min pojkvän

Vad fick dig att byta till blogg.se?

Hon som skulle göra min design kunde bara göra de på blogg.se

Kommer inom en snar tid komma upp en ny bloggdesign ;)

vad är ditt favorit klädesplagg? :)

Hmm , väldigt svårt … Mina jeans Shorts som jag hade i somras =D

vad gillar du för filmer?

Jag gillar typ alla filmer :P

Vilken är din favorit affär?

ONLY

Favorit barnfilm som liten?

Oliver och gänget ^^

din favorit rätt ?

Pannkakor

vad är det bästa du vet med att blogga ?

Komentarer =D

dina intressen?

Musikalen , så typ dansa och sjunga + KARATE OFC<3

är du tillsammans med nån just nu ?

Ja , vi har varit ihop i över 8 månader :p

vad är din bästa egenskap?

HAHA , ingen aning!

Vilka bloggar läser du? :)

Vikzan , 14 år & gravid , o några fler :p

OCH FRIDAS ;)) och Isabelles

hur gammal var du första gången du blev ihop?

Typ knappt några år haha!

Vem är din idol?

Irma ^^

Vad skulle du ta med dig om du endast fick ta med dig tre saker till en öde ö?

Kan jag ta min kille? Fast han e ingen sak men men haha , min dator och trådlöstinternet ;)

Vad lever du för?

Min familj

Vilken skostorlek har du?

36 37

Hur länge har du bloggat?

Till och från i några år

Vart vill du vara just nu?

Hos min pojkvän *blink*

Gillar du att blogga?

JAAA

vad föredrar du , tights eller jeans?

Beror på

vad är din värsta mardröm?

Att jag förlorar min familj (och pojkvän)

favoritbloggar?

Isabelles

Vad tränar du?

Karate

vad lyssnar du på för musik ?

Allt möjligt

Klänning eller jeans?

beror på

Kan vi få se ditt rum?

Vill ni det? =P

Favvo accesoar?

Mina ”mormors” örhängen jag fick av min kille =D

Prenumererar du på någon tidning?

Inte just nu men sparar ihop till en ;)

Gillar du homosexuella?

Har absolut inget emot dem”

Vad är din favoritfärg

Rosa

Har du Facebook

Ja

Hurudan skall man vara för att va en äkta vän?

Äkta . HAHA , nej men vara ärlig och bry sig om varandra.

Har du bra självförtroende?

Nej HAHA

vad är det pinsammaste du varit med om?

Vet faktiskt inte

kan inte du video blogga nån gång?

Om ni vill det så =D

gillar du godis?

JA men har slutat äta godis nu >,<

favorit årstid?

SOMMAR

Vill du ha barn?

När jag blir äldre ja

gillar du att fotografera?

Ja men är inte så bra på det

Vilket är ditt favoritdjur?
Jag gillar typ alla djur =D
Nämn dina tre största komplex samt de tre sakerna du är mest nöjd med!
Har komplex för min mage och mina lår och mitt ansikte
Är ”rätt” nöjd med mina ögon (utom synfelet) , att jag är typ smal och att jag har långa ögonfransar ;)
Hur mycket får du i månadspeng?
Jag tar hand om mina barnbidrag
Röker du?
Nej.
hur sminkar du dig?
Beror på ;)
svarar du på alla dina komentarer?
Ja
Hur träffades du och din pojkvän?
På ett läger
Gillar du att baka?
Ja
Hur är du som person?
Det vet ju inte jag haha!
Är du helsvensk?
Nej
Tycker du att du är fjortis ?
HAHA nej , jag skulle bara sagt att jag bryr mig om mitt utseende ,
Det som var fjortis 2009 är idag att man sminkar mig och sådant så nej .
Vad heter din pojkvän?
Oliwer<3
tycker ni det är fint med fräknar?
Ja ;)
Biter du på naglarna?
Nej
har du nopprat dina ögonbryn?
Nej haha :p
Vad är det roligaste du vet ?
HAHAH vet inte :p
Favorit läske dryck?
Fanta :p
Vad har du helst på dig?
Någon mjukisdress , men det beror på vart jag är och med vilka
Har du någon gång haft problem med ätstörningar?
Lite


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: nä inte direkt :b hihi!!

längtar du oxå massa till våren och sommaren?? :b

2011-02-04 @ 19:53:44
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: ja längtar som fan, tänk bara första grillningen?? Mmm fan va najs, gillar du grillat??

2011-02-04 @ 19:57:04
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: hihih!!

vad gillar du att göra på sommaren då?

förutom att ligga och jäsa i solen?? ;)

2011-02-04 @ 20:11:51
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: erica

http://eeericapehrsson.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html



dagens blogg, va med? :D

2011-02-04 @ 21:11:30
URL: http://eeericapehrsson.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: okey ;)

sovit gott?? :D

2011-02-05 @ 08:30:55
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0