*Stolt*

(Bilden är från förra veckan)
Känner mig extremt stolt eftersom att jag har pluggat en del (en hel den) inför provet på fredag , det är ca 40 sidor om luften,marken och vattnet som vi har prov på , och mitt Bästa pluggsätt är att skriva av det viktigaste , så har nu inte hunnit skriva om luften ännu.. men blev väldigt trött i handen efter 14 sidor och det blev bara fulare och fulare för varje mening jag skrev HAHA!
Funderar på att göra pankakor men det går nog inte för Mikael min extra pappa är allergisk mot Mjöl i luften ://
Men annars får jag be Mikael att göra något åt mig HEHE , han är ju trots allt Kock ;)
Men nu ska jag nog plugga lite Engelska innan jag fortsätter med No...
Puss Kram Ses

Kommentarer
Postat av: Elina

vadå 40? 15 är det

2011-02-28 @ 20:48:03
URL: http://kaxainte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0