Joakim & jag



Hej alla!
Här kommer en bild på mig från igår *hihi*
Skall iaf berätta lite kort om min dag ,
Först vaknade jag och fixade mig och fick lite brottom när jag såg att klockan var 10 när Gisela skulle komma typ halv elva och jag hade fortfarande myskläder på mig och osmikad ( ni fattar)
Sen tog jag på mig lite bättre kläder och så kom Gisela.
Sen hade vi la rätt kul haha!
Blev mest att sitta vi datorn. Sen så gick vi och träffade Oliwer & Elina , vi gick lite runt , kändes ärlig talat lite freaky :/Aja , sen så gick jag hem o så träffade jag Joakim <3
Vi gick runt i EXAKT hela Gamle haha!
Fett tråkigt efter ett tag , men sen pratade vi bort det när vi va på biblioteket ;)
Sen gick vi till busshållplatsen och så åkte han hem typ :p
Och sen åt jag THAIMAT =D
Lyx asså haha! Och nu är vi här ;)
Bloggar om en stund , kände att detta inlägget blev långt ;O
Puss Kram Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0