Jag bjuder på mig själv!

JAG BJUDER PÅ MIG TROTS ATT JAG ÄR SJUK!

Hejsan bloggen , har precis ätit frukost och bloggat på min kompis blogg :) det är jag och mina kompisar som bloggar på min andra kompis blogg för hon är bortrest . Och hennes blogg läser ni HÄR ! :D Jag kan berätta lite vad ni har missat när jag inte har bloggat för jag har varit sjuk , jo jag har varit i skolan en halv dag i torsdags , sen i går va jag i skolan och sen gick jag på zumba , där min mammas kompis är instruktör så det var kul! :D Men idag blir det bara att plugga hela dagen.. :) Bloggar om en stund ;)
XOXO<3

Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

varsågod :)

vad hittar du på nu då? :)

2011-08-27 @ 11:40:13
URL: http://viktorias.nu
Postat av: mysan

krya på dej!

jaha va skoj! :)

idag har vi loppis typ, ska fira min pappa idag också och i morgon ska jag sova ut! :)

2011-08-27 @ 11:59:30
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0